شهردار شیراز با فعالان فضای مجازی نشست برگزار کرد و پاسخگوی دغدغه های آنان بود.این جلسه پرسش و پاسخ حاوی نکات مهمی در مورد مسائل و مشکلات شهر شیراز بود.
کد خبر: ۶۲۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 22 June 2018

به گزارش تابناک فارس:شهردار شیراز در این نشست پاسخ دغدغه های فعالان فضای مجازی را می داد که مهمترین نکات مطرح شده در این گزارش آمده است.

اسکندرپور با تأکید فراوان بر حفظ باغ های قصردشت شیراز این باغ ها را ناموس شهرداری دانست.وی البته گفت که تعدادی از باغ ها تغییر کاربری خواهند یافت و با درآمدحاصل از تغییر کاربری برای حفظ باغ های اصلی و مهم تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین بر موضوع شفافیت در شهرداری تأکید کرد و گفت:مناقصات و مزایده های شهرداری باید برای عموم در پورتال شهرداری به نمایش درآید.

آقای شهردار بیشترین نارضایتی مردم از شهرداری را مربوط به موضوع استعلام بها می داند و قول داد که زمان رسیدگی به این موضوع کاهش یابد.

وی همچنین در خصوص پروژه های تکمیل نشده موضوع تملک اراضی را مشکل اصلی دانست و گفت باید قبل از اجرا تملک صورت می گرفت که حالا پروژه ها به مشکل نخورند.

اسکندرپور همچنین بر حفظ بافت تاریخی شیراز تأکید کرد و گفت باید ساخت و سازها و عملیات های شهری به رینگ های اطراف شهر بروند.

شهرار شیراز در پایان گفت:با اقتصاد رویداد محور می توان شهر شیراز و اقتصاد آن را متحول کرد.

وی افزود: ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان ماه می تواند به عنوان بهار دوم شیراز شناخته شود که با برگزاری رویدادهای مختلف باید رنگ و بوی بهاری به آن بخشید و رویدادهای گردشگرپذیر تعریف کرد تا شهر در تمام فصول سال زنده و اقتصاد آن پویا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار