دوران پدر خواندگی تمام شده است اما برخی هنوز دوست دارند همچون(( دون کورلئونه)) این نقش را حفظ کنند.
کد خبر: ۶۲۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 19 June 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
آقای رضا توفیقی لطفا افشاگری کنید!!!

دوران پدر خواندگی تمام شده است اما برخی هنوز دوست دارند همچون(( دون کورلئونه)) این نقش را حفظ کنند.

یکی از پدرخواندگان جریانی موسوم به اصلاح طلبان، استاندار استان را تهدید به شکستن سکوت و افشاگری کرده است که ابتدا باید از این برادر عزیز خواهش کرد که کوتاهی نکند و دست به افشاگری بزند تا ماهیت نماینده ارشد دولت در استان بر همه هویدا شود!!!

اما چند سوال :
1- آیا آقای دکتر احمدی همچون برخی استانداران و یا مدیران هم کیش شما استخدامی های طایفه ای و فامیلی کرده که شما آن را مغایر با شاخصه های اصلاح طلبی می دانید؟ یا نکرده که اکنون لایق افشاگری است؟
2- آیا مدیران طایفه و باند خودش را بدون هیچ شایستگی در سطوح مختلف مدیریتی منصوب کرده و یا مدیران دوران احمدی نژادیسم را حفظ کرده و جایگاه داده و یا برای آنکه فردا روزی در این استان کاندیدا شود دست به چینش انتخاباتی نیروها زده که اکنون باید پاسخگو باشد و یا نکرده است که باید افشا شود؟
3- آیا در واگذاری پیمانها ،آنها را به هم باندی ها و فامیل و دوستان و اقارب خود واگذار کرده که سزاوار افشاگری است؟یا نکرده؟
4- آیا برای جذب و استخدام فرزندان ،اقوام و آشنایان و دوستان به پدرخواندگان یک جریان خاص سیاسی منفعل و فسیل شده باجی داده که باید افشاگری کرد؟
5-آیا قانون را دور زده و ناهنجاری و آنارشیسم را بر مدیریت استان حاکم کرده؟ یا استان را به حال خود رها کرده تا هر مدیری هرکاری خواست بکند و "کر کدخدا شود و دختر کی بنو"؟
6- آیا اگر به عنوان مثال استاندار به عنوان حافظ بیت المال و مجری قانون با فردی که به دلیل جایگاهش در حزبی سالهاست سر کار نمی رود اما از بیت المال حقوق می گیرد ،برخورد کند، باید علیه او افشاگری کرد؟
7- آیا دلیل شکستن سکوت شما و افشاگری علیه دکتر احمدی،شانیت بخشیدن به جایگاه استاندار پس از سالهاست؟آیا حمایتهای مستمر او از سیاستها و برنامه های دولت در جلسات مختلف و عمل به شعارهای انتخاباتی ایشان و موضع گیری در برابر مخالفان قسم خورده دولت تدبیر و امید موجب انتقاد از او شده است؟
8- آیا اگر استاندار متوجه شد که اصلاح طلبی تنها لایحه سطحی تفکر برخی مدعیان این جریان است و لایه های قومی و منطقه ای و منفعتی بر آن چیره است و تن به توصیه هایی از این جنس نداد مستحق افشاگری است؟
9- آیا استانداران موظف به تعامل با ستادها هستند و یا معامله ..و اگر استانداری معامله نکرد ،لایق شکستن سکوت و افشاگری است؟

اگر چیزی غیر از اینهاست بفرمایید و سولات بعدی بماند برای پس از افشاگری.

                                                              حسین محمدی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
بی عدالتی ها درزمان آقای احمدی بیداد میسازه
امرلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
این اقایون دنبال باج گرفتن از استاندار هستن والا چیزی نمی دونن والا تا حالا افشا کرده بودن اینا هم بگم بگم احمدی نژادیه
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
این رضا توفیقی چکاره مملکت که دم در اورده
منصوربیگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
سلام بر همه دوستان دلسوز اصلاحات...دوست عزیزمان خیلی جامع و با کنایه های عالی هم درددل همه را گفتند وهم حمایت خود را از احمدی کردند البته در قالب حمایت از کارکرد ایشان ولی هیچ توهینی به هیچکس نکردند ..ولی بعضی از دوستان کلمات ناجور و دور از شان اصلاحطلبی در بیان نظراتشون گفتند..نمیدانم چرا؟؟؟من هیچ قومیتی با سید رضا توفیق ندارم ولی شان ومنزلت ایشان سزاوار این کلمات نیست چون ایشان در این راه خیلیزحمت کشیدند و تاوان دادند...پس بجای خسته نباشید ..دلشون نشکنید....برادر جان خیلی در این راه زحمت کشیدند و فشارها تحمل کردند و هیچ خیری نه نصیب خود ونه خانوادشون نشده..اما گروهی از راه نرسیده به جایگاهایی رسیدند که حقشان نبوده..جناب سبد هیچ کاره که نباشند رییس ستاد روحانی در استان که بودند!! پس طلق قانون باید از عزل ونصب ها و کارهای مدیران باخبر باشه چون باید جوابگوی این اقدامات به رییس جمهور یا دفترش باشند ..پس سعی کن تا حرف خوب هست از حرفهای بد پرهیز کنی...در پایان برای قضاوت این افراد میتونی به گذشته انها برگردی تا جوابتو پیدا کنی..ممنون از تحمل همگی...پاینده ایران وسرافراز اصلاحات...(م_ت)از چرام
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
آقای احمدی موقعی که آمد در اولین صحبت هایش گفت مدیرانی که استخدامی فعله ای کرده‌اند باید جوابگو باشند ودر اولین فرصت عزل میشوندو........... ولی این کار راکه نکرد هیچ به یکی اختیار تام داد ودیگر ی را ارتقاء داد که خود آن مدیر هم همچنین انتظار ی رانداشت میدانید چرا چون هر دومدیر از اقوام یکی از نمایندگان استان در مجلس بدوه اند که استاندار شدنش را مدیون اون نماینده میداند. بعد از اون هم استاندار حساب دستش اومد که اینجا کاست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
پدر خوانده ها در جای جای ارکان حکومت چمبره زده اند دنبال آنان در بین همه مسیولان حکومت بگردید نه فقط در بین اصلاح طلب یا اصولگرا و... این ها همه از یک ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار