هفته گذشته درگیری خونین در زندان بابل رخ داد که منجر به کشته شدن یک متهم گردید . در این درگیری که بین دو زندانی حدودا ۳۰ ساله رخ داد، یکی از این دو فرد بر اثر جراحات ناشی از اصابت یک جسم نوک‌تیز کشته شد. شدت جراحت به حدی بود که بر اثر خونریزی شدید شخص آسیب دیده در دم جان باخت.
کد خبر: ۶۱۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 14 June 2018

به گزارش تابناک مازندران، هفته گذشته  در یک درگیری که بین دو زندانی حدودا ۳۰ ساله رخ داد، یکی از این دو فرد بر اثر جراحات ناشی از اصابت یک جسم نوک‌تیز کشته شد. شدت جراحت به حدی بود که بر اثر خونریزی شدید شخص آسیب دیده در دم جان باخت.

براساس این گزارش، قاتل مأمور پلیس درحالی‌که در زندان در انتظار اجرای حکم قصاص بود، در جریان درگیری با قاتلی دیگر دست به دومین جنایتش زد.

چند روز پیش درگیری خونینی در زندان بابل رخ داد و در جریان آن 2مجرم که به جرم قتل در زندان به سر می‌بردند و هر دو به قصاص محکوم شده بودند، با هم گلاویز شده و به‌شدت دچار جراحت و خونریزی شدند.

پزشک بهداری زندان دستور اعزام این دو زندانی را به بیمارستان می‌دهد اما آنها با تأخیر راهی بیمارستان می‌شوند و همین باعث می‌شود که یکی از آنها به‌دلیل شدت خونریزی جانش را از دست بدهد.

یکی از شاهدان ماجرا در گفت‌وگوی تلفنی با همشهری گفت: درگیری این دو زندانی بر سر فروش مقداری قرص بود. عامل جنایت مدتی قبل و به‌صورت قاچاقی مقداری قرص وارد زندان کرده و آنها را به محمد داده بود. محمد به جرم قتل به قصاص محکوم شده و در زندان منتظر رسیدن زمان اجرای حکمش بود و می‌خواست با فروش قرص‌ها سودی به جیب بزند و 3میلیون تومان هم به قاتل بدهد. اما او پس از فروش قرص‌ها، حاضر نشد پول وی را بدهد. قاتل نیز که از قبل با چنگال غذاخوری در زندان تیزی ساخته بود، روز حادثه بر سر 3میلیون تومان طلبش با محمد درگیر شد و با ضرباتی که به وی زد باعث مرگش شد.

قاتل که بود؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد عامل این جنایت مردی به نام محمدحسین است که چند سال پیش یک مأمور پلیس را در منطقه بهنمیر بابلسر با شلیک گلوله به شهادت رسانده بود. ماجرا از این قرار بود که بامداد پنجم آذرماه سال‌94، فردی با پاسگاه انتظامی بهنمیر تماس گرفت و خبر از یک درگیری داد. پس از این تماس استوار یکم سیدمحمد عبدی به همراه یک سرباز راهی محل درگیری شدند. طبق گفته تماس گیرنده، سرنشین یک خودروی پراید با اسلحه شکاری چند نفر دیگر را در میدان اصلی شهر را تهدید به مرگ کرده بود. وقتی خودروی پلیس به محل حادثه رسید، استوار عبدی با دیدن پراید از ماشین پیاده شد تا ماجرا را بررسی کند اما در همین هنگام گلوله‌ای شلیک شد و حادثه هولناک را رقم زد؛ حادثه‌ای که باعث شهادت مأمور پلیس، آن‌هم تنها 2ماه پس از دامادی‌اش شد.

به‌دنبال این حادثه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت شروع شد. کارآگاهان متوجه شدند که عامل شلیک مرگبار به مأمور پلیس یکی از اشرار منطقه به نام محمدحسین بوده است. به گفته شاهدان، 3پسر جوان یکی از دوستان محمدحسین را موردآزار و اذیت قرار داده بودند و او برای گرفتن انتقام سراغ آنها رفته بود که یکی از پسران جوان با پلیس تماس گرفته و خبر از درگیری داده بود و در نهایت نیز با حضور استواریکم عبدی در محل حادثه این حادثه رقم خورده بود. با این اطلاعات، دستور بازداشت محمدحسین صادر و مخفیگاه او در کمتر از 24ساعت شناسایی و وی دستگیر شد.

متهم با اعتراف به جنایت در دادگاه به قصاص محکوم شد که از آن زمان تلاش خانواده‌اش برای گرفتن رضایت خانواده مقتول شروع شده بود اما پیش از اینکه آنها موفق به گرفتن رضایت شوند، وی دومین جنایتش را هم رقم زد و یکی از همبندی‌هایش را به قتل رساند. با این جنایت، رسیدگی به پرونده در دادسرای بابل آغاز شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار