طرح تشکیل شهرستان کوهچنار لغو نشده است/تجمع مردم قائمیه برای شهرستان شدن/بیانیه نماینده کازرون/بیانیه امام جمعه قائمیه/مردم کازرون خود آرامش را به شهر بازگرداندند
کد خبر: ۶۱۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹ 25 May 2018

طرح تشکیل شهرستان کوهچنار لغو نشده است

به گزارش «تابناک فارس»؛ امام جمعه قائمیه گفت: ارتقای دو بخش از شهرستان کازرون یک مطالبه بحق و قانونی بوده که حدود 20 سال است در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد و لغو این طرح شایعه است.

انصاری افزود: این طرح یکی از قانونی‌ترین طرح‌هایی بوده است که از 20 سال گذشته تا امروز جهت شهرستان شدن مطرح شده، چون دارای 2 بخش و وسعت و جمعیت کافی است.

تجمع مردم قائمیه برای شهرستان شدن

پیش از ظهر امروز مردم دو بخش چنار شاهیجان و کوهمره در تجمع مسالمت‌آمیزی خواستار ارتقای این دو بخش به شهرستان کوه چنار شدند که در پی این تجمع حسین رضازاده نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از تجمع‌کنندگان خواست که مسیر مطالبات خود را از طریق قانونی پیگیری کنند.

بیانیه نماینده کازرون

در این بیانیه آمده است: هر کس از طرف من و به نام حمایت از من دست به اقدام خرابکارانه بزند از ما نیست. مردم باید مسیر مطالبات را از طریق قانونی از مسئولین بخواهند. من در حال پیگیری موضوع هستم. تخریب اموال عمومی اقدام ضد انقلابی بوده، هرگونه تجمع به صلاح نبوده و موجب سوء استفاده می‌شود. از همه شهروندان تقاضا دارم با حفظ آرامش اجازه سوء استفاده را به هیچ احدی ندهند و در شرایط کنونی مواظب نفوذ افراد غیرمسئول و فرصت‌طلب باشند.

بیانیه امام جمعه قائمیه

امام جمعه قائمیه هم پنجشنبه از مردم این شهر خواسته بود که تجمع نکنند.

حجت الاسلام حسین انصاری در اطلاعیه ای نوشته بود: با توجه به فراخوان دشمنان اسلام و منافقین و نیروهای ضد انقلاب جهت ضربه زدن به پیکره این نظام و سوء استفاده از فضای ملتهب شهرستان، همچون گذشته با متانت و بردباری از هرگونه تجمع خودداری گردد.

مردم کازرون خود آرامش را به شهر بازگرداندند

امام جمعه کازرون در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت:حادثه تاسف بار کازرون نباید به اینجا می رسید ، اگر چه این حادثه ناگوارعبرت بود.

حجت الاسلام خرسند افزود: از مردم انقلابی کازرون تشکر می کنم که خودشان آرامش را به شهر برگرداندند و به صحبت های وزیر امور خارجه خبیث آمریکا که اشک تمساح می ریخت و به منافقان کوردل و سلطنت طلبان توجه نکردند.

امام جمعه کازرون گفت:اگر یک مامور نیروی انتظامی خلاف می کند و یا یک قاضی اشتباهی می کند نباید هویت نیروی انتظامی و قوه قضائیه زیر سئوال برود که موجب سوء استفاده دشمن بشود.

وی گفت:باید توسط دستگاه های ذیربط حقیقت یاب کسانی که در این حوادث نقش داشته اند چه عوامل پیدا چه عوامل مخفی شناسایی شوند و با آنها شدیدا برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار