در پی انتشار خبر تنبیه دختر دانش آموز به دلیل شادی برای باران؛
در پی انتشار خبری تحت عنوان "تنبیه دختر بیمار دانش آموز به دلیل شادی برای باران" رییس روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان این خبر را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۰۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ 23 May 2018

روز گذشته خبری مبنی بر اینکه مدیر مدرسه‌ سهام خیام منطقه‌ی آهن افشار اهواز، دختر دانش آموز 7 ساله را به دلیل شادی برای باران تنبیه کرده است در فضای مجازی منتشر شد.

بنا بر خبر منتشر شده در فضای مجازی مدیر مدرسه تعدادی از دانش آموزان را به دلیل شادی برای باران تنبیه کرده و مجبور کرده کنار سطل زباله‌ای بایستند و یک پا را بدهند بالا اما یکی از دانش آموزان دختر نتوانسته بایستد و مدیر مدرسه دوباره او را تنبیه کرده است.

بر همین اساس بابک نوری زاده رییس روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در خصوص صحت این خبر به خبرنگار "تابناک" توضیح داد: روز گذشته خبری مبنی بر تنبیه دختر دانش آموز در یکی از مدارس اهواز منتشر شد، طی تماسی که با اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 داشتم مرکز ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اعلام کردند هیچگونه شکایتی در این خصوص واصل نشده است.

وی ادامه داد: طبق پیگیری های انجام شده، رییس منطقه ناحیه 4 اهواز اعلام کرد مادر این دانش آموز به دفتر آموزش و پرورش ناحیه4 مراجعه کرده است و  تنها اظهار گله مندی از برخورد تند مدیر مدرسه با دانش آموزان کرده است.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه هیچگونه تنبیهی از سوی مدیر مدرسه صورت نگرفته است گفت: مدیر مدرسه به دلیل حساسیت بابت صدمه دیدن در باران و در نهایت سرماخوردگی از این امرمانع عمل آن ها شده است و هیچگونه تنبیهی انجام نشده است.

پیش از این در هفته های گذشته ، کوتاه کردن موی دختر دانش آموز دبستانی در یک مدرسه در آبادان توسط مربی پرورشی مدرسه خبرساز شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار