استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
احمدی : خدا را شاکرم در زاگرس بزرگ زندگی می کنم . سرزمینی که هر جای آن پا می گذاریم از ترک و کرد و لر از شمال غرب تا کرانه های خلیج فارس ، هنر و مردانگی را می بینم.
کد خبر: ۵۹۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 22 April 2018
جشن هنر انقلاب و تجلیل از هنرمندان نام آور سال ۹۶ و رونمایی از از تولیدات حوزه ی هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و برخی مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ، برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت : هنر یکی از جلوه های موفق انقلاب ما در چهار دهه پس از انقلاب بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، احمدی گفت: هنر جلوه ای از عنایت الهی است . انقلاب ما به دلیل اینکه فقط جنبه نظامی و اقتصادی نبود ، تأثیرگذاری زیادی بر مناسبات و فرهنگ جهانی داشته است.
احمدی افزود : یکی از عرصه هایی که انقلاب ما علیرغم دشمنی و کارشکنی های فراوان دشمنان توفیق بی بدیلی داشت ، در حوزه هنر و فرهنگ بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : ما در این چند دهه پس از انقلاب از آجر و سیمان و آهن و فولاد و همه ی موفقیت ها گفتیم اما در حوزه هنر نتوانستیم بگوییم که کجا بودیم و الان کجا هستیم. نتوانستیم بگوییم که چه موفقیت های در عرصه سینما داشته ایم. 
احمدی افزود : اگر تاریخ چهار دهه ای انقلاب را ورق بزنیم امثال آوینی ها و ملاقلی پورها را در این مرز و بوم خواهیم دید.
وی به فیلم پرواز در شب اشاره کرد و گفت : این فیلم سرگذشت مردانی را روایت می کند تا که ما ببینیم تاریخ تکرار می شود و کربلا هم با چنین مردان بی ادعایی تکرار می شود. 
احمدی بیان کرد : خدا را شاکرم در زاگرس بزرگ زندگی می کنم . سرزمینی که هر جای آن پا می گذاریم از ترک و کرد و لر از شمال غرب تا کرانه های خلیج فارس ، هنر و مردانگی را می بینم.
مسیر ما با بستن ها باز نمی شود / خوشحالم در زاگرس بزرگ زندگی می کنم
 
 
 استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع روز یعنی بحث فضای مجازی اشاره کرد و افزود : امروز آنچه با هژمونی رسانه ای بر دنیا سیطره افکنده است قدرت فضای مجازی است و ما الان نیازمند ملاقلی پورها و آوینی ها هستیم که با تولیدات هنری خود بتوانیم به مقابله با هجمه های دشمن برویم.
احمدی در پایان در سخنانی که می توان آن را مربوط به بحث محدودسازی شبکه های اجتماعی خارجی تفسیر کرد ، گفت : مسیر ما با بستن ها باز نمی شود ، باید راه ها را باز کنیم ، باید سعی کنیم با تولیدات خود در فضای مجازی پیام آزادی و استقلال بشر را به دنیا با هنر برسانیم ما این قدرت را داریم و با تمام محدودیت های دشمنان می توانیم بر این برنامه های دشمن فائق آییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار